Frå Brurabenken til forvirra veggelus


Litt kjekt å ha eit mål for turane mine syns eg.
Litt historie på vegen skader heller ikkje..
Men måla kjem jo ofte til undervegs..
Og for nyskjerrige meg endra det seg med det røde merke som dingla i treet..

Ingen tur for dei som vil ha fantastisk utsikt,men for slike som eg som liker å vandre rundt i skogen og nyte stillheita.
godt merka og eg kosa meg

Livets kval…der var nok her eg tok litt feil valg…

Så langt hadde eg kontroll.
Men vegen vart verre å gå og kor vart det av merka..
her var det fram med gorgle map…lite batteri..
Treng nok bedre telefon..

Kor går eg no.
Alt var oppkjøyrt av tunge maskiner som hadde satt opp stolper .strøm må ein ha..
Sende snap rundt om..Viktig at folk veit kor ein skal leite..
Ring ein venn.
Ringde mellomste..Bratt utfor framfor deg,sa han..
Det såg jo eg og..Du kjem deg ned visst du følgjer dalen.
Det å komme seg ned i dalen var ikkje tema..
Tok til slutt fram den vesle oriteringssansen og litt sunn fornuft.
Tenkte eg måtte jo vere nær.og gjekk på magefølelsen
Og målet låg jo på ein topp og ikkje i ein dal.
Så etter å ha vassa meg gjennom mold og myr tok eg til høgre..Hadde sikkert hjelpara med og..

Plutseleg var eg inne på ein sti…
Skulle eg gå dit og kanskje..
Det er godt at forstanden av og til slår inn.Ryggen var sliten om resten var på sporet.
dei var altså omtrent usynlege
minte meg om Keisarens nye klær.

Endelig litt pause og inntak av næring.
Nydelig dag.
Utsiktspunktet på turen.

Men så til målet..
Brendaåsen.


Vurderte om eg skulle ta same vegen tilbake men feiga ut..
Tok den merka stien til hovudvegen og ringde ein venn.12 km.på asfalt freista ikkje med sliten rygg og fjellsko..
Ikkje ellers heller igrunnen
Turen anbefalast..Rett og slett ko

4 kommentarer
        1. Du må laste ned ut – appen til DNT, då har du masse avmerka stier OG gps som plasserer deg på kartet. Veldig god å ha når det er langt mellom merking.
          Ser ut som ein flott tur, må prøve den når eg er heime i sommar 🙂

          1. Var flott merka og er den i Håvågen som er inntegna på rutene.vart berre forvirra over arbeidet som nok hadde tatt vekk litt merking på slutten.Og eg er retningsvill:-)Men var ein flott og godt merka tur ellers:-)Må få den appen skjønner eg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg