Første morsdagen uten

Kjenner eg sit her med klump i magen og tårer i augene
Veldig rart å feire morsdag uten mamma mi
Vi følgde deg til grava på torsdag..
Tungt,sjølv om det er ein del av livets gang
Du har lært meg mykje og saknet er og kjem til å vere stort
Kjem nok mange ganger til å ta meg i å ville ringe deg, komme på at det er noko eg vil sei deg…
Men vi sit alle at med mange gode minner som ingen kan ta frå oss

Eg er heldig som har hatt ei super mamma i livet mitt så lenge.
Ikkje alle som har det

Livet går vidare og eg skal prøve å oppføre meg så nokonlunde fortsatt:-)

God morsdag til alle mødre derute
Vi gjer så godt vi kan,sjølv om vi ikkje alltid er 100prosent:-)

8 kommentarer
    1. Så trist hun akkurat har gått bort. Men du er heldig som har gode minner og har hatt en god mamma. Jeg også har hatt 🙂Jeg tenker alltid på henne med et smil om munnen. Ikke tårer ❤️ Jeg ER ikke mor heller, så blir ikke noe feiring av noe slag .

    2. Kondolerer.
      Kos deg med minnene. Jeg tar meg ofte i å tenke på at det skal jeg fortelle Mamma, eller det skal jeg spørre Mamma om, ringe henne. Hun døde i 2018.

    3. Så fine ord inn i dagen i dag <3
      Du har mistet mammaen din og det er veldig sårt og trist- kondolerer <3 Vi er heldige og har minnene, fra de vi mister. Ting tar tid – men man glemmer aldri <3 Stå deg så vel som du kan, inn i denne søndagen klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg