Fleire tusen myggstikk

Måtte gi tapt..
Trur eg har tusen myggstikk rundt augene..
Der hadde eg ikkje myggspray..
Har stikk overalt i ansiktet.Klør som fy
Burde brukt myggnetting..
Kva eg har jobba med?
Rundt halve huset.På høg tid og var skittent som fy..
Gjekk sånn nokonlunde til eg starta på trappa..Der hadde myggen fest
No sto den som ein vegg.
Var ihelsvolten.
Eg stakk avtil slutt.

Kom seg

Koseleg jobb i regnveret..
Men ikkje når knotten vert galen.
Resten får vente.

Eg går ikkje ut.
Fått dusja av meg myggen

Nok jobb for idag
No er det tid for kos

2 kommentarer
    1. Uff da, her jeg bor ser jeg nesten ikke en mygg i løpet av sommeren. Har hendt at jeg ikke har fått et eneste myggestikk på en hel sesong…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg