Er det trygt skal tru

Smittetala berre aukar og aukar.
Vi lever strengt tatt slik som om smitte ikkje fans.
Eg og…Ikkje bedre enn andre,men er eg trygg
Ja då..Eg er fullvaksinert,men smitta kan eg bli.
Kor sjuk blir eg av covid?
Det kan vere eit åpent spørsmål,og sikkert veldig individuellt.
Fortsatt mange som kun har fått ei sprøyte.Mange som har valgt å ikkje få.

Eg veit ikkje kven…Men tenkjer eg nok på avstand heile tida..
Har vorte slappare,må berre innrømme det.
Livet og verden må gå vidare..Kva venter oss rundt neste sving?
Høyres negativ ut no på morningen,men eg berre lurer

Dikt til ettertanke
Vakkert syns eg.
Skodde ute idag.Sånn heilt grå dag.
Det fantastiske veret vi har hatt her hos oss er nok slutt..
Treng vatn,så kanskje like greit.
Hortejakta har vel starta no,så då er det greit å ikkje gå på fjellet og …Ikkje at det er farleg,men brukar å halde meg unna dei første vekene..
Mørke kveldar og kortare dager,gir meir innetid.Koseleg det og

Møtedag idag,så kan vakne litt lenger.
Valde å avspasere eitpar timar på morningen.
Trur det var ein lur ida,for kjenner at gleder meg til langfri ihelga.
Ser ut som her trengst litt opprydding i heimen:-)
Ha ein super dag

2 kommentarer
    1. Selv om vi er fullvaksinerte skal vi aldri være trygg. Avstand, håndhygiene og munnbind gjelder for oss også.

      Endelig kom jo vaksinering for 12-16 åringer, og det var på tide! Så på oversikten i avisen i går hvordan aldersfordeling på de som var smittet. Det var 3 under 12 år, tror det var 18 over 12 år og det var 115 i 20-årene.

      Kjempefint dikt ❤😊

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg