Er der liv er det håp

Hadde planer om fjelltur idag,men kom ikkje så langt..
Gadd ikkje rett og slett
Men utedag blei det..
Herlig dag..
Fått klippa plenen ..og traska etter vegen..
Sikkert vore lurare med fjelltur..
Men fjella raser nok ikkje ned ikveld så får nok nye sjangser..
Spirer til og med i kassane mine..
Ikkje alle..
Der er eg meir spent..

Ser ut som eg har hadde minst 2 i promille då eg sette potetene..

Ikkje rare greiene,men er det liv er det håp..
Idag har eg fiksa kassane til naboen..
Der var det litt flottare jordbærplanter..
Så får ikkje eg aving er det kanskje mulig å få av naboen..
Butikken har iallefall..

Denne sto i vegkanten..
Utruleg godt med ein stille og roleg utedag heime..

God pinse

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg