Eine nissen har stukke av;.)

Rett og slett borte vekk.Og er ikkje liten,så eg burde ha sett han..nei
Han har nok rett og slett stukke av.Syns vel i likheit med mange at eg vert litt masete i lengden.
Men han har no budd i ein anna etasje,så kvifor han ikkje held ut det lurer eg på.

Dei andre var der dei skulle.

Brukt dagen til å finne fram litt dill og vore innom naboen.Fekk middag til og med:-)
Pølse og potetestappe:-)Sjelden eg lager det sjølv

Er mildt ute,men føler vinden snik seg inn.Husekaldt,så har fyrt i ovnen.
Trur eg må ta ein bakedag imorra.
Er no i førjulstida dei er best:-)Så eg et opp etterkvart som eg bakar omtrent.Ikkje lurtFamilien på plass
Litt koseleg er det når jula er i hus.Tidlegare for kvart år-

Novemberkaktusen blomstrer

Ser på vestlandsrevyen.Nyoppussa augeavdeling som ikkje er tilrettelagt for blinde og svaksynte
Går det virkeleg an.Er så eg ikkje trur det eg høyrer og ser.Skjerpings Haukeland

Skal ikkje vere slik at ein gjer folk meir handicappa og avhengige av andre enn dei igrunnen er..
Kjenner at slik vil eg ikkje ha det..

Regn og regn og atter regn og snøstorm i høgda.No er pressekonferansen på tapetet.Kva no:?

ha ein super kveld

2 kommentarer
    1. Wow, for en flott og blomstrende kaktus. Merkelig at den nissen har stukket av… Kanskje han dukker opp snart. 🙂
      God bakedag i morgen!

    2. Håper nissen dukker opp 😊 Og kaktusen din er jo bare flott 😀👏 Min er snart ferdigblomstra for denne gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg