Du skal ikkje sove bort sommernatta

♥God morgen.

Vore våken eitpar timar sånn litt ufrivillig.

Men ferie og heilt greit.

Skodda held på å vike for sola.

Skyene vil og ha plass.

Kven som vinn er ikkje godt å vite.

Lege og røntgen igår for å sjekke.

No er det berre stive muskler og nok ein liten prolaps som er problemet.

snart god som ny

 

Håper på godver og heimedag idag.

Kjenner det er tingen.

Håper flya snart går som normalt att og at partene kjem til einigheit.

I tillegg er det mannskapsmangel og kanseleringar.

Fullstendig kaos spør du meg.

Glad eg ikkje må i fly,men alle ulykkene på vegane skremmer og.

Ingolf er ute og sjekker om alt står bra til.

Eg er strengt tatt berre trøtt.

Venter litt før eg tek morgontrimmen.

Vel mykje knott eller mygg ute..

Kaffi gjer susen.

Ha ein super dag

 

 

2 kommentarer
    1. Fortsatt god bedring til deg 🙂

      Jeg sover bort hver eneste sommernatt for øyeblikket…. er så trøtt som en strømpe for tiden…. men men kanskje jeg snart klarer være oppe til etter 23.00 😀
      Gode ønsker for dagene fremover og bedring hver eneste dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg