Dra på lopphavet

Litt sånn nyskjerrig av meg.
Kan vere positivt,men…ikkje idag

Fann eit fint glas med eit eller anna grønnt innhald..
Ikkje eg som hadde brukt det ,men tenkte at..
Tja ..kan no bruke glaset…
Gadd ikkje hente brillene for å lese kva det var..
Det var gruelig dumt..
I det eg opna loket small det ei ekstrem sterk kvitløksduft mot meg..
Bora seg innunder hud og hår..
Eg er allergisk..
Tårene spratt.hovudverken small på med full styrke..
Ut med pokkerskapet,og opp med alle vindu
Heiv innpå paracet og ut i frisk luft..
Kor dum kan ein bli..

Gjekk meg ein tur.

Fortsatt hovudverk men bedre..

Vore hos.
#hjertebladhagen og idag
Koselig.Med naboen..
Fått middag hos naboen har eg og.
Lasanje og salat.
Berre lekkert.
Kaffien tok eg hos Merete i kjellerbutikken.


Kjøpte litt meir,men desse skal ikkje ha så mykje vatn,visstnok..
Så står under tak..
Litt kjekt berre å gå å sjå på blomster ilag med andre,som i det minste veit kva dei heiter🙂

No er eg kommen godt opp i sofakroken..
Godt å tilbringe resten av kvelden her..

5 kommentarer

Siste innlegg