Dra på lopphavet

Jaja…
No lurer eg på om kanskje det å gå inn til naboen igår var så lurt..
Eller mulig eg låg formykje på sofaen.
Kven veit..
Men.men.

Så no har eg skrive meg etter ryggbelte på nett..
Noko må eg finne på og litt støtte skader nok ikkje..
Har lese meg opp..
Noko skal ein jo gjere på.

Ingolf fekk no komme ut om ikkje anna.
Mat får han få når han kjem innatt..
Hjelper vel litt med smertestillande..
Ligg her som ei madrone..

Ting tek tid så eg får vere tolmodig.
Masterchef på tv,kaffi i koppen,utsikt over fjorden,lesestoff og heklesaker..
Berre velstand..
Faren med å ligge slik er jo at eg vert like brei som høg,for elsker søtsaker..
Ikkje bra..


Får gjere det beste utav det.

Trump meiner at skuleskyting viser at fleire må ha våpen.
Merkeleg tankegang.
Like greit at eg ikkje forstår tankegangen.
Fyren er skremmande etter mi meining

Ha ein super lørdag

1 kommentar
    1. Huff! Du ble skikkelig plaget med ryggen nå. Slike ting tar ofte lang tid. Håper det hjelper litt med smertestillende. Det går fremover med hekleprosjektet ditt.🧶
      Trump synes jeg kan finne noe annet å gjøre. Det er ikke bra at han står og taler på denne måten om våpen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg