Det rusler og går.

Grått og vått og sovever..
Tek allergitabletter sidan innsekt av ulike typar ser ut til å elske å syge glodet mitt,eller berre gi meg eit stikk.
Klør..og trøtt vert eg av tablettane..

Har klart å slå oppi to kaffikoppa på få minutt så burde kanskje sove meir🥲

Har ikkje gidda fjelltur

Men,får frisk luft.
stripa mi.
Gjer seg med fotbad,men kjenner godt kor spikaren gjekk inn.
Ta ein sjekk etterpå

Latmannsliv og veke tre av ferien
Tida fyk avgarde.
Fått låne meg to nye krimbøker av Samuel Bjørk ,så kanskje eg rett og slett tek ein lesedag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg