Det høljer ned

Rett og slett eit volsomt regnver ute..For å sei det pent
Glad eg har tak over hovudet
Sånn trist høstver
Idag hadde eg nesten forsove meg.
Klokka ringde den
Eg sette på kaffi,gjekk på badet og tok alt i eit seint tempo.
Hadde jo god tid,tenkte eg
Til eg såg på klokka
Det eg hadde gløymt var at sist eg sto tidleg opp var då eg reiste på sjukehuset fredag…
Litt seinare enn eg reiser på jobb for å sei det som det er
Så kaffien vart med i termokoppen,og eg tenkte det var godt eg hadde kontordag og ikkje trengde tid å skifte klær:)
Men,imorra er det nattevakt,så då kan eg sove lenge
Godt eg gjekk tur med jobben fr å sei det slik
Etterpå har det vore litt mykje regn

Har ikkje hekla heller idag.
Liksom ikkje hatt ånden.Vondt i skuldra
Men fin jobb i regnveret,så skal nok snart bli ferdig,trur eg
Må prøve få unna litt

Farmen på tv og eg kjenner at eg trur eg skal finne senga..Trøtt
I morra er ny dag og nye muligheiter:-)

3 kommentarer
    1. Ja i går kveld hølja det ned her! Kjørte hjem i mørket fra korøving og hadde problemer med sikten til tider….
      Godt å være på jobb eller være bare inne og kose seg i slikt vær. Strikke eller hekle. Vakkert hekl du har der!

    2. Kjedelig når man oppdager at man har dårligere tid enn man trodde.😳
      Flott farge på hellinga di.👌🏻🧶

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg