Bygdas orange tyrann!

Ingolfen her:

No er eg altså så forbaska irritert å forbanna på denne orange typen som dukker opp overalt og kun vil ein ting
Slåst
Stakkars Dagny har måtte til dyrlegen og igår vart ho nesten uten pels

Kva slags type er det som mishandler damer?Kva gjer du meg
Eg får jo ikkje gå i fred…
No er vi omtrent jamstore,men den grådigheita han utviser den er litt vel dryg for meg og
Men eg er kjempegod på å klatre i tre…
Så igårkveld så havna eg høgt oppi i toppen på eit tre
Lykka var jo at nokon høyrde meg skrike for livet i kampens hete
Svaia godt oppi der og å komme ned var både spetakulert og utrykt
Ikkje hadde eg rapeleringsutstyr heller

Så gamla vart varsla og ein ting skal de vite
Akkuratt då var eg glad for å høyre stemma hennar
Eg ropte ned at eg trengde hjelp å det fort

Altso,sa ho
Eg har høgdeskrekk og opp der kjem ikkje eg

Så det var berre å bruke tida og prøve sjølv.
Men,eg fortalde tydeleg undervegs i prosessen at dette var noko eg syns ho burde spart meg for

Den oransje flotte katten som trur han eig bygda aner vi ikkje kor høyrer til ..
Hjelp lite å vere pen utapå når du oppfører deg som ein idiot,spør du meg
Tryggast på sofane til gamla

Ha ein super dag,men pass dåke for udyret:-)

4 kommentarer
    1. Jeg hadde en oransje katt en gang. Litt av en type, Jeg lå på sofaen og halvsov etter natevakt da den sto ved tom matskål og mjaua. Når jeg ikke straks lystret hoppet den opp i sofaen. Beit et godt tak i håret mitt og hoppet ned. Han fikk ikke dratt med seg kjerringa inn på kjøkkenet, men jeg mistet en tugge hår – og våknet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg