Mat må ein ha

Litt glad i tomatsuppe.
Toro er tingen for oss som ikkje er flinke på kjøkkenet.
Egg opp i idag.
Liksom det eg fekk lyst på.
Dagane går og vekta aukar.
Skummelt med kjeksbaking.

Andre søndag i advent.
Vore på basar.
Kos og masse gode kaker.
No er det ikkje alle som har vinnetlykke,men går til grendalaget,så ikkje si nøye.
Litt avbrekk i kvardagen.

Må visst kjøpe fleire julekort.
Har ein plass, men uvisst kor.
Er no starta om ikkje anna.
Får kjøpe i morra.
Frimerke har eg..
Det har eg huska…
Har mista lysta til å sjå farmenfinalen etter alt skriverier.
Ikkje det minste spennande lenger.

Eit prosjekt

Pluss ,pluss…
Nok å ta meg til altso…visst eg gidd

God søndagskveld

5 kommentarer
    1. Tomat suppen der er jo kjempe god den. Lager den ofte vi. Det enkle er ofte det beste <3 Gleder meg til vi kan begynne å bake. Håper å få begynt i løpet av uka. Man må jo smaks teste julekakene 😉 Hører til jula det. Ser ut som du har hatt en fin søndag i dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg