Oppvaskmaskina har takka for seg..

Utruleg kor avhengig eg er vorten av den…
Syns i grunnen den er litt uforskamma.
Vel dreg den på åra, men burde jo vore storfornøyd med å fått flytta inn hos meg…
Den gang ei.
Trivst ikkje på landet så nekter pumpe ut vatnet..
Den om det…
No må den utskiftast
Så no kan den ha det så godt…

Jaja…eg vert no skikkeleg rein på hendene

Ikkje så glad i slike utgifter..

Var på kirkegården og besøkte pappa.
Vatn er ikkje så enkelt å finne der…
Men blomster fekk han..

Rusla turen min har eg og

Vakkert uti havet.
No er det middag og helgefred.
Sofa,snop og TV

God fredagskveld

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg