Gjesp og sukk:-)

God søndagsmorgon til dei opplagde.

Her har det vorte vel lite søvn.

Ikkje veit eg om det er etterdønningane etter grandprix finalen

No syns ikkje eg noko om vinnarmelodien.Det må då seiast,

men var mange andre låter eg syns var fine .Deriblandt Tyskland.

Likte Danmark sin og eg:-)

Nydelig ute:-)

Burde nok vurdere å ta meg ein tur på ein fjelltopp,istadenfor å heile tida rusle etter vegen:-)

Men har eg lyst.?Litt redd all denne ormen som sløvar rundt i sola.På vegen ser eg den no i det minste på lang avstand og har plass å gå forbi:-)

Morgonstund har gull imunn seiast det:-)

Nydelig dag er det no iallefall.Kan ikkje skulde på den.Vert nok bra når det går eitpar timar og gamla har fått igang maskineriet:-)

I morra må eg opp før fuglane syng.Kvifor eg må få desse grytidlege timane på sjukehuset,det aner eg ikkje:-)

Tenkte eg fekk sjå på sofa…Mulig eg finn noko eg likar som passer lommeboka:-)

For er litt lite sitteplass hos meg når familien kjem.

Åleine går det supert.Er no for det meste det eg er:-)

Men er sjelden ein finn noko ein likar når ein treng det:-)

Her er det berre å nytte kaffien og håpe åt kroppen snart voknar til liv:-)

Ha ein strålande søndag:-)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg