Morgon med startvanskar😊

Ikkje det at det er unormalt…
Har rulla meg or senga
Kjennes ut som eg snart runder 90.
Det meste knaker og slit med å komme igang.
Hovudet banker og gamla er litt mygla
Paracet er inntatt og kaffi i koppen 😙

Går seg nok til utover dagen.
Startvanskar er noko ein lerer å leve med.
Må berre innrette seg og livet etter det.
Derfor er eg mest glad i seinvakt.
Gjer meg usosial på fritida.
Får med meg få aktiviteter..
Men…eg klarer gå i jobb😊

Ute skin sola🤡skyene truer ,men håper på ein fin dag som i går

Skal så lite til før livet vert så mykje enklare😉rare greier

Ha ein fin dag😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg