Larris er sjuk

Ikkje veit eg kva som feiler han ,men etter faktene må det vere noko alvorleg….

Blinka og styrer og gir beskjed om at han er sjuk både her og der…kontakt forhandlar..
Kyss meg bak…
No har han hatt nokre slike byer før og…men etter litt har han no starta…
Ikkje igår kveld.. .
Og når eg då hadde seinvakt og passe sliten vart eg temmeleg frustrert…
Lite søvn i natt.. .
Får ringe forhandlar når det åpner…
Mulig Larris starter idag…kven veit..

Men får vente med å prøve til eg skal på jobb…Kan ikkje be mamma køyre to ganger…
Godt ho har lappen..

No er eg passe mygla…mars fekk ingen god start…

Drikk kaffi og prøver  roe ned

4 kommentarer
    1. Har Larris fått kuldesjokk? Jeg håper du får liv i i ham igjen, slik at han kan gjøre jobben han skal 🙂
      Endelig tilbake fra “ammetåka”, og nyter hver eneste dag med kattungene i huset <3 <3 <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin tirsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg