Febeeeeeberfri😚

Iallefall trur eg på det..
Håper ikkje den kjem att..
Men fortsatt stappa forkjøla og hoster som eit uver..

Får halde meg unna andre…er vel ingen som har lyst å få desse greiene til jul..
Til å med rusla meg ein tur med brodder .
Måtte ha litt frisk luft..
Ikkje fysio og trening denne veka…
Men prøver no å strekke og pendle og veit ikkje ka😙
Ikkje den store formen..
Men får no gå her å hoste og snørre.. .. .
Går nok over..
Ikkje finn eg julepynten heller…
Uff…
Fann no nissefamilien idag

Orka i grunnen ikkje leite så mykje…
Mangler det meste av nissane og…
Kanskje dei har nissa seg vekk?

Vekke er dei iallefall…
Borte vekk.

Har fortsatt ei veke å leite på..
Burde vore på butikken men er ikkje gjort i ei handevending..
Er no eg skulle ha budd litt nærmare sivilisasjonen 💣
Svelt ikkje ihel dei første par dagane..

Handball ikveld..
Redd det nesten vert for spennande…
Krysser fingrar..

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg