Her tek det meste kvelden:-)

Søndagsmorning …

Funne meg ein kopp kaffi og prøver sjå lyst på tilverelsen

Tv-en den vil ingenting.Den finn visst ikkje ein einaste kanal.Kanskje det er antenna.Fått litt vel mykje vatn dei siste dagane kanskje..

Regner no ikkje no så veit ikkje heilt..jaja…Lite eg kan gjere med det.

Har no radio:-)

Var så smart at eg strikka litt igår..Er så dritkjedeleg å sitte sånn rett opp og ned..

Handledda fungerer no,tenkte eg…

Idag har eg fått rekninga..Dvs det starta inatt….Skal ikkje utrykke kva eg kjenner og føler.

Bør nok halde meg unna dette ei stund.

Er så lett å tru at eg kan ting eg faktisk ikkje bør gjere endå..

Skuldra er ikkje god..Eg veit det jo men….

Ting tek vel lang tid:-)

Skal i kirka idag tenkte eg.Allehelgenssøndag.

Er ikkje så ofte eg går i kirka,men skader ikkje.

Tid for ettertanke og minnast dei som ikkje er blandt oss lenger.

 

Ha ein fin søndag

 

 

 

2 kommentarer
    1. Ja, det er nok ikke arme-arbeid som er det beste ennå.. Men tur ut i frisk luft og se litt folk er nok bra 🙂 Jeg skal på landet en tur, vært våken siden kl 4… Lei nattevåk må jeg si 😛 Men det gir seg snart, det vet jeg 🙂 Ha en fin søndag uansett <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg