For ein flott dugnadsgjeng❤❤

I natt har gamla sove ❤
Skifjordagen vart super.
Ikkje farleg å vere med når ein har den flotte dugnadsgjengen med seg.
Vert reint varm om hjarterøtene💓

Og det veret då.
Sommar sol og varme

Flyet kom det og i følge prinsessa på 6 år var det fantastisk oppi lufta altså😁
Besta hadde aldri tort.
Mest imponerte no denne båten til desse unge gutane❤
Rett og slett fantastisk.
Kjent å sjå kreativiteten blomstre

Traktoane var på plass🙄Og brannbilen:-)

Lapper og kaffiteltet😶
Var her eg held til
Hadde ei enkel oppgåve..
Fylle kaffikopper…må seiast at eg av og til datt ut..
Då fekk eg ein forsiktig dult av Turid🙄så kobla hjernen seg påatt ei stund iallefal l.Litt dårlege signal av og til.

Hadde megalykke med veret.
Starta regne då vi held på å rigge ned

Fantastisk med folk og eg trur dei kosa seg.Såg slik ut igrunnen.

Teltet.før innrykket😊
Tusen takk til alle som kom.
Gjorde dagen til ein flott opplevelse verd ei natt uten søvn.

Dugnad er supert og går som smurt når alle gjer det dei skal og i tillegg bakker opp kvarandre ved behov😁
Stolt av dugnadsgjengen.❤

Rakk akkuratt heim å dusje før ein super åpningskveld på Skifjorden bryggeri.
Kjekt😐
Må innrømme at eg kobla ut avogtil der og..ikkje så nøye.
Ikkje kvar dag det slik begivenheit i bygda..

Best å ta bilde før folket gjorde sitt inntog:-)

6 kommentarer

Siste innlegg