Helvetes mygg😣

Jau då…
Gamla for til naboen for å spa…
Naboen dukka ikkje opp men det gjorde myggen…
Med eine kneet defekt tok det tid…
Rømde derifrå etter halve arbeidet…
Dei får til sørens berre ryke…
Ikkje nok med det…
Måtte få dei i jorda og….
Her har myggen eller knotten slektsstemne…og trur alle var oppmøtte…

Er fullstendig oppeten…
Klør som berre pokker.
Hoven i ansiktet…
Hissig som eit lemen og gått i hus.  Ingen verken ser eller høyrer meg…

Tatt meg ein zyrtec .håper den lindrar og angrar på at eg ikkje spadde dei opp i gårkveld..
Vel var det knott då og men på langt ner som idag…Etterpåklokskap er og ein klokskap.
No trur eg berre eg skal finne meg litt kaffi og ei bok..og kløpinne😎

Skal ikkje vere enkelt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg