Akk ja😐

Sommardagane er over..
Ute er det atter ein grå dag.
Lite ein kan gjere med det men vi fortjener litt meir sommarvarme😀

Tidleg oppe var eg og..
Kneet murra og det same gjer gamla..
Har nokre blomster eg må redde hos naboen..
No lova no han og spa berre eg hadde redskap..
Håpar eg finn skikkeleg spade i garasjen…veit aldri kor eg gjer av ting😁
Ikkje kose meg ute ver idag så  får kose meg inne.
Bobler over av arbeidslyst på ting ikkje kneet vil…andre ting frestar mindre😉
Får vel snart tusle inn til naboen …ellers vert vel blomstene berre innebygde…
Er jo eg som ser meg mon i det meste..
Har jo berre hagejevel eg😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg