Stakkars meg😂

Dette er dagen kor sofaen er min beste venn
Sjuk og slakk
Forkjølelse antar eg
Kroppen føles som bly og det er tungt å puste..
Stakkars meg…
Best å trøste seg sjølv.Ikkje bygda å lite på😚
Ser på bilde og slapper av på sofaen
Går nok over☺Kroppen treng berre å kvile

Sikkert ikkje tolt slektsstemnet☺

Vakkert ute.
Skal ha meg ein tur inn og smitte naboen om ei stund..
I allefall sjå om det står bra til.
Kanskje litt på avstand☺
Treng kanskje ikkje direkte utfordre sjebnen.
Lettare å puste ute enn inne

Men går nok over…så får no ta livet litt med ro.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg