Eit hjarte av stein🙄

Bokstaveleg talt..Eller på stein ..
Mykje ein finn i naturen visst ein berre ser etter.
Sidan dagen starta med steinleiting så såg eg jo etter stein overalt.

Hadde store planar om å gå på Torgeirsletta idag..
Det var igår.
I dag freista ikkje fjelltur på over 500 meter aleine det minste😙
Gadd ikkje rett og slett
Lata meg heile føremiddagen .
Berre lekkert.
Samvittigheita slo inn.
Liksom for flott ver til å ikkje gå.
Pengesluket er litt sur fortida så han fekk sole seg i fred😑
Gamla tusla på Vardeheia..
Må nok lære meg å sette opp farten litt skal eg verte sprek..men vart ikkje idag

Må innrømme at eg held augene konstant på stien. Veit aldri kor det er orm.
I dag kom eg litt i vegen for ei ørn på matjakt
Eg kom liksom over fjelltoppen midt i middagen.
Dei er finast på avstand!; men vi slapp med skrekken både eg og ørna

Stein såg eg overalt🐦

Sat lenge å berre tok inn det flotte synet og høyrde på lydane frå naturen
Gjer godt med slike fridagar.

I hagen blomstrar det❤

Og det heilt utan mi hjelp.
Naturhagar er toppen for late meg uten hagegen😋

Bakdelen med mkje frisk luft er volsomt matlyst.

Er nydeleg ute fortsatt, så trur eg rusler meg ei stripe etter vegen:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg