Latskapen lenge leve😀

Eg er ekstremt lat..
Ikkje så rart at kiloa aukar for kvart minutt😣
Hadde det ikkje vore for den turen eg tek etter vegen av og til så hadde det sett endå verre ut

På tide eg får reva opp avsofaen meir enn ein gang for dagen.
Glad det går mot lysare tider og forhåpentlegvis litt arbeidslyst😁

Vert ikkje noko futt i denne gamle skrotten med å sitte i sofaen og strikke og lese og kun reise seg for å hente mat og å gå på do…

Sukk og stønn…
Trur det er på tide eg finn fram vaskeklut og mopp og går laus på husvask i hus og hytte…dette her kan ikkje fortsette slik…kan verte depremert av mindre

No får det verte slutt på denne sjølvmedlidenheita og giddaløysa og over til å få litt bevegelse i skrotten før eg må trillast ut or sofaen😎

2 kommentarer
    1. Uff..ja det er deprimerende å være tom for energi..Det er det du skal kalle det..ikke giddalaus..for du gjør sikkert mer en du tenker over..Håper energien kommer dalende ned til deg! lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg