Morgonstund har gull i munn??

Vakna tidleg idag.
Litt sånn uroleg i kroppen så sto likegodt opp.
Å sei eg er våken og opplagd er ein overdrivelse😣
Fortsatt mørkt ute men

God varme i ovnen.Stakk nasa utom døra for å sjekke veret.
Surt
Trur eg skal ha meg ein kosemeginne dag❤Dei er ikkje å forakte.
Må no ha meg eitpar lufteturar og innom naboen men det er alt😊
Viktig at vi stoppar opp og lytter til signala frå kroppen.
Vi er alle ulike og har ulike behov.
Litt lett for at vi køyrer på til det smell.
Så når det lysner litt så tek eg meg ein luftetur.
Antageleg litt glatt idag.Litt kjølig i lufta.
Men først får eg få med meg litt meir nyheier om usa.russland og ellers den harde virkeligheita rundt oss

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg