Nytt reiseskjema frå pasientreiser

Frå oktober kom det nye skjema for reiserekning på pasientreiser

Enkelt og greit tenkte eg

Inn og la inn reisa og trykte’

Kva sto der,,,63 kilometer..

Her må antageleg det ha skjedd store forandringar og eindel utbedring og nye snarvegar eg ikkje har fått med meg

No er det ikkje  min feil at eg ikkje bur på den plassen eg har postadressenavnet.Ikkje eg som har bestemmt det.

Og heller ikkje er det min feil at vi endå ikkje har fått vegadresse…

Dei reknar ut etter den folkeregistrerte adressa.Skulle jo tru at då var alt greit..

Men må vere på høg tid at eg får ei gateadresse for dette gidd eg snart ikkje meir:-)

Vi som har berre postnummer og bur langt frå den plassen den signaliserer at vi bur på slit

Ingen plass å forklare det heller

Er minst 20 kilometer lenger ein veg visst eg søkjer frå der eg bur til sjukehuset, kortaste vegen.

Ikkje går her buss.Er visst meininga at alle skal ta buss.Følge får du visst berre om du tek bussen

hadde det gått buss hadde eg ikkje trengt følgje.

Er nemlig på behandling for augene:-)

Akk Ja.

Verden går visst framover.men trur ein bør rekne vegavstandane i Sogn og fjordane etter vegen og ikkje i luftlinje

 

 

5 kommentarer
    1. jeg fikk nettopp papirer til utfylling for reiserekning,men det er samme skjema som før.Jeg fyller ut papirutgave og sender inn,vi har skulebuss og går den ikke får vi taxi selv om det er langt å kjøre,har du forsøkt å be om taxi ? nei det skal ikke være enkelt for oss som bor i utkantane nei

    2. fruensvilje: får ikkje drosje-Er mitt problem å komme meg til å frå og få nokon til å køyre meg..Når ein bur aleine er det i seg sjølv vanskelig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg