Full fart:-)

I dag har eg vore å kursa meg

Sikkert litt lurt for meg som er treg

Om eg vert klok det gjenstår å sjå

Står iallefall ikkje skreve utanå

 

Etter det tok eg meg ein tur å fjellet

Er så vått ein burde hatt gjelle

Men var flott deroppe idag som før

Jagar alle triste tankar på dør

Har prøvd dei nye skoa mine

Dei er om ikkje anna reine og fine

Gjenstår å sjå om eg vert fornøgd 

Men var no tørr på beina så det er utprøvd

 

Skunda meg ned for eg måtte på møte

Så fort eg kunne for eg måtte meg føte

Ein rask dusj det rakk eg å ta

Noko som sikkert for andre var bra

 

Men no får eg prøve å sove litt

For skal visst på jobb og det omlitt

Men det er igrunnen berre kjekt

Berre eg stiller klokka så eg vert vekt


 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg