Gjer det eg kan og ikkje kan:-)

Ingenting å sei på utsikta på jobben ei tidleg morgonstund

Litt skyer og skodde i lufta idag,men temeraturen var fin.Reine sommaren:-)

Men inga tid til å vase ute og nyte veret,for først må det jobbast:-)Og det om ein er B menneske og kjenner seg som eit slakt:-)

Litt skodde på fjellturen etter jobb, men var bra nede.Merka jo litt til skoddevinden

Når ein går slik å traskar i skoddeeimen trur ein jo at ein er aleine på jorda:-)

Slik var det jo med meg.Men plutseleg fekk eg følelsen av at det var eit eller anna bak med.

Formeleg hoppa rundt…Der kom ein ung mann slentrande oppover  rett bak meg.Stille, og såg jo ut som han berre gjekk å luffa.Men det gjekk fort:-)

Det er då eg skjønnar kor tregt eg går..Og stille er eg iallefall ikkje..Mykje pust og pæs

Var igrunnen greit at det var andre og som vandra rundt i skodda:-)

Ikkje noko særleg utsikt,men gjorde ikkje noko. I dag var det igrunnen berre det å vere ute i frisk luft som var målet:-)

Misunner nesten dei som spring på dei høgre fjelltoppane omkring nett som ingenting…Der er ikkje eg..Dei er jo på fleire toppar på den tida eg brukar på ein

Seier vel mest om farten min:-)

Nede var det ganske så bra:-)

Kom på den glupe ideen at eg skulle lage sylte då eg kom heim

Må antageleg vere at eg vart inspirert av naboen,eller så var det lufta som tok på

Har ikkje laga sylte på årevis

Problemet var at det einaste eg hadde var plommer..Mangla både ingrediensar og glas så då var det jo å fare i full fart innatt til naboen:-)

Fekk det eg trengde.Reine butikken

Om det vert brukande sylte, veit eg ikkje.Men er no komme på glas.Gjenstår å sjå om sylta stivnar….

Men kan no bruke den i saftsuppe visst ikkje,så ingen fare.Var no artig etter gammalt:-)

Mørkt ute,så då er det skikkeleg kos å berre krølle seg opp i sofaen og sjå på tv:-)

 

#tur#syltetøy

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg