Glømsk eller berre sløv?

Dagen starta som vanleg..Godt å kunne sove lenge og ta verda med ro

Hadde fått melding om pakke i posten i forgårs.igrunnen var eg tenkt å vente til mandag

Men,eg var lens for frukt og i tillegg hadde eg treng for nokre sekkar med mold

Fann fram kort og telefon..den er jo viktig:-)

Rydda plass til mold bak i bilen,kom å at eg hadde tomflasker eg måtte plante,og letta over at eg endeleg 

hadde huksa tomgods og at eg skulle ha mold,køyrde eg avgarde

 

Men,,,vel framme var ikkje gleden meir så veldig stor…..For kor søren var kortet og telefonen henne…

Ikkje med iallefall…Kva gjer ein på butikken uten peng…Snill betjening som kjenner meg så fekk skrive til mandag

Men følte meg ganske dum for å sei det mildt

 

Og pakken,,,,,Nei den glømde eg heilt av,så den får eg hente som først tenkt mandag når eg må innom å betale varene:-)

Tenkte det var best eg tok meg ein tur for å få litt fart og frisk luft i hjernecellene

Så denne gangen la eg telefon med kort i jakkelomma

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg