Vått,hett,glatt og masse klegg

Sol og nydeleg ute så eg tenkte at her var det berre å trosse vilje og ut på ein liten tur

Gjer godt når ein først tek ut

Vått idag
Så var eit fæla strev.

Dei seier at kondis er ferskvare,men eg lurer å….Kor fersk skal den vere.Etter å ha pusta som ein kval og kjema meg til topen viste klokka at eg hadde brukt same tida som då eg starta å trimme.40 minutt…..akk ja.

Lykka var at eg opdaga at dei hadde fått ny bok.Førstemann som skreiv navnet mitt;.))Ikkje ofte eg er nr.1

grattis til dei som hadde vunne trekninga i forrege bok.Flott tiltak av Fure il

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg