utlufting skal vere sunt

Tenkte at kanskje det var litt lurt å sleppe inn litt frisk luft,no på morgonkvisten
Veit ikkje helt eg.Einaste eg kjenner er iskald luft,som trengjer seg gjennom marg og bein

Einaste som syns det var ein heilt fantastisk ide er Ingolf.
Han sit midt i altandøra og vegrer seg for å gå ut..
Det er nemlig temmeleg så surt…
Aprilver på sitt beste

Rett og slett inne og kose meg ver…Syns katten og.Så det blir sofaen ei stund til

Krigen skremmer meg meir og meir.
Er rett og slett uforutsigbart med Putin.Jakter seier før 9 mai…Han er istand til det meste,tenkjer eg
Skremmande.Grusomheitene er mange ,og tusenvis av sivile misser livet
Hensynslaust

Her hos oss er det dyre priser som vi snakker om.

No skal det kome elsparkesyklar til Førde og.Ja har nok vore i privat regi før.
Fjortisrullatorer ser eg det blir kalla.Sjølv syns eg dei virkar ganske så skumle og usikre…
Ikkje noko for meg.
Største problemet er jo at dei ofte ligg slengde både her og der,syns eg
Og farten er ofte ganske så stor,og skadeomfanget kan verte stort.Men dei er vel komne for å bli,til det dukker opp noko nytt.
Bruker å gjere det

Her blir det lese og strikkedag.
Har fått veden til å brenne,så vert nok snart litt varmare:-)Har varmepumpe,men prøver å ikkje køyre den på fullt heile tida:-)

Ha ein suer søndag

6 kommentarer
    1. Stilig navn på pusen. En jeg er tante til hadde en Golf, som het Ingolf. Det er veldig Randi humor he he. I går da jeg var på tur med min lånte hund, så kom det en å sneiet oss. Både jeg og hunden hoppet, og hunden ble så skremt at han hoppet etter den. Er jo drittskummelt. Når ikke hunden hører de kommer, hvordan skal jeg som er tunghørt kunne få det med meg.

    2. Høres fint ut med en lese og strikkedag.
      Her er vi snare med å få ytterdøra att etter oss. Det snør og snør, så lufting frister ikke.
      Jeg synes vi stadig får høre mer og mer skremmende nyheter om krigen.
      Vi klager over prisene, men tross alt er vi heldige som ikke har blitt invadert av et annet land.
      Ønsker deg en finfin kveld! 🙂

    3. De sparkesyklene lager bare problemer, de skulle ikke vært til utleie, folk skulle måttet kjøpe selv, da hadde de vært mer forsiktig og tatt vare på dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg