Tripp,trapp ,det regner på tak

Det høljer ned ,og det er godt
Marka og vegitasjonen treng vatn
Det samme gjer brønnen min.Ikkje alle som er tilknytta vassverk
Har sine fordeler det siste,men jammen har det og sine bakdeler:-)

Har frihelg
Så den kan eg no med god samvittigheit tilbringe i sofaen
Litt trasig for dei som har planlgt uteaktiviteter
Myggen har fest.
Eg skal ha kosemeginnedag
Tidleg oppe var eg og
Ikkje direkte frivillig,men hadde ein litt utriveleg drøm
Var liksom ikkje det store å få sove att etter bråvåkninga,så er bedre med sein oppvåkning i sofakroken.
Kaffi og sjokolade er vel ikkje direkte sundt,men smakte fortreffeleg

Alltid noko å finne på inne visst eg gidd…Det får no dagen vise

Her er starten:-)
Ha ein super lørdag:-)

6 kommentarer
    1. Er ganske fornøyd med været som har vært i sommer..så tåler litt gråvær nå ! Ser trivelig ut med strikketøy og sjokolade..kos deg med dagen videre 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg