Tett i pappen

Godt å lande i sofaen etter ein litt slitsom dag.
injeksjon på auget.
Må til.
Men med lite søvn og litt lang køyring så tek det litt på.
Så i pausen før tannpleiar og bedøvelse må det kos til.
Kafebesøk er digg.

Kan ikkje berre leve på sunn mat..
Det ser ein jo på meg..

Her vart det slutt på etinga for ei stund.
Greit at eg berre hadde ein butikk eg skulle på ,for såg ut som eg hadde ansiktslammelse…
Volsom bedøvelse for å sei det forsiktig..
Snøvla når eg snakka..
Jaja..
No er alt tilbake til normalen.
Tett i hovudet og rennande nase..
Mangler berre at eg får corona..😉
Her har eg og Ingolf tatt kveld i sofaen.
Imorra blir det sofadag..
God fredagskveld …
Sofa er tingen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg