Ståande applaus for legekontor og sporingsteamet

For ein jobb de gjer for at vi andre skal kunne føle tryggheit
Tester ,ringer og sporer.
Litt av ein jobb.Eg er glad de fins.
Smittetala stig og kjem nok til å fortsette med det.
Men eg føler tross alt at gjengen har kontroll på jobben sin.
Så får vi andre gjere det vi skal.
Handvask og avstand.

Sjølv har eg halde meg for meg sjølv idag.
ettermiddagstur

Rekreasjon for kropp og sjel

Høst


Ikkje alle plasser ein bør trakke ned



Godt å krølle seg opp i sofaen.
Fin kommune å bu i.
Kort veg på fjellet.kjekke folk
Ynskjer alle God helg
Ekstra helsing til dei som bruker helga på smittetesting for at vi andre skal føle oss tatt vare på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg