Snart 2024.Godt nyttår❤️

Fin tale av kongen som vanleg.
Vert varm om hjartet av å høyre på han.
Den danske dronninga overlet trona til yngre krefter.
Fornuftig når helsa skranter.
Må vere lov det for kongelege og.

Stille og roleg nyttårsfeiring for meg og Ingolfen.
Tv og hekling på gamlemor..
Går greit å feire nyttår aleine og.
Vand med det men skjønner at einsomheita er tyngre på høgtidsdagsr

Snart tilbake til jobbkvardagen og trur det skal bli godt.
Nok aleinetid

Litt godt å komme igang att med normal kvardag


Håper all krigen rundtom oss roar seg ned?men ser desverre ikkje slik ut.
Trist
Trur eg har sett meir julefilmar iår enn dei siste 10 åra.
Tegn på at eg er vorten gammal antageleg
Treng litt motvekt til nyheitene
Kva 2024 bringer med seg veit ingen

Om ikkje anna har eg brukt siste dagen av året til å vaske fryseboksen og få oversikt over det eg har der..
Var altfor mykje av enkelte ting så her er målet for 2024 klart.
Bruk opp det eg har før det vert kjøpt nytt..
Tek tid🥳
Ellers har eg lite tru på nyttårsløfte.
Eg er for svak i viljen.
Meldt sprengkulde på starten av året…
Bles ute no ellers mørkt så ser ikkje kva som sjuler seg.

Ynskjer alle eit fint 2024

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg