Skodde og svak kronekurs

Dagens morgonsaker

Skodda eller tåka hyller inn fjord og natur her hos meg.
Står i stil til morgonstiv og litt sånn kranglete rygg

Den norske krona er snart ikkje verd nokonting.
Ganske så skremmande spør du meg
ikkje så mykje hjelp i at lønna går opp når ferier og importvarer blir mykje dyrare
Tenkjer på pensjonistar og andre som bur i utlandet men får inntekta si frå Norge..
Det må merkast for å sei det slik
Euro og Dollarkursen er høg

jaja
Eg skal ikkje flytte ut or landet,og heller ikkje på utelandsferie,men uansett bekymra

Skodda eller tåka går nok vekk i løpet av dagen:-)No vil eg ha litt godver.
Her er vel vått overalt i naturen
Ingen skogbrannfare hos meg:-)

Ha ein fin dag

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg