Risnesnipa…tungt og svett

9av 10 turer gjennomført og det grunna son og kjæresten..Trur igrunnen det var sånn heilt på grensa med tolmodigheita..
Vi gjekk frå Risnes.
Der er det vakkert.

Motivasjonen var på topp.

Der var det flott utsikt..
Masse pauser for å nyte den må vite.


Her var det begynnt å røyne på..
Ikkje berre berre for min kondis..

Lånt litt bilder for eg hadde meir enn nok med å puste..

Kjem aldri imål…men forseint å snu..
konglomerat
777 meter over havet og gått frå sjøkanten.
Tre timar brukte eg..med innlagde pauser..Langt over normalen
Kjekt turfølgje fekk meg opp.
Utsikta var superog eg var sliten..

Dagens heltar..
Bilder frå resten tek eg seinare..
Hatt ein super dag

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg