Restefest og lørdagskos

Hatt ein super familiedag med nokre av mine:-)
Kos med slike førjulstradisjoner:-)Pakkebyttedag.

No koser eg meg med resten av lasagnen:-)Ser tv og nyt tilverelsen:-)
Ikkje farleg om det er grått og vått ute når det er hyggeleg inne
Godfølelse i kroppen

Heldig å fått blomsterhelsingar til jul:-)Kjempestas
Syns det er triveleg med blomster:-)
Viktig å ta vare på dei gode øyeblikka i desse tider.Ja alltid då.
Vi har vel lett for å dyrke dei negative


Tulipanane har eg kjøpt til meg sjølv.Sånn til oppmuntring 🙂

Ha ein super lørdagskveld:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg