Rekreasjon for kropp og sjel


Høst og vått og grått
Men gamlemor går på fram så smått
Ikkje store farten,det må eg no få sagt
Men det er no kanskje bedre enn å ende som eit slakt

uansett om veret følest litt for surt og kaldt
Så er det denne følelsen av at det snur nok sikkert snart
Det blomstrer iallefall i hagen hos naboen min
Det var ingen heime?så eg gjekk no ikkje inn
Godt med slike dagar når eg berre slapper av
Kjenne på den følelsen av å ikkje gjere det slag.
Sit no her i stolen mett som aldri før.
Har gjordt meg klar for tvkveld og låst mi ytterdør

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg