Planen for dagen er klar..Men er eg

Idag skal eg altså bestige eit av desse høgste fjella i tituren..er planen
Veslesysta er med som moralsk støtte og for å motivere meg opp.
Er pinnstiv etter forrege tur,og sove lite etter å ha trykt i meg for mykje kaffi på kvelden igår
Med andre ord.Skikkeleg opplagd

Men sola skin:-)Oppstart om to timar.

Redd denne turen tek tid.Lang køyretid og,sidan den igrunnen ligg i nabokommunen.
Kvifor den då er med på vår titur er eg usikker på.
Men kan nok gå opp frå vår kommune og sikkert…Langt er det uansett…
Gleder meg til eg er oppe:-)
Viktig å ha mål i livet har eg høyrt:-)

Men skal ein på ein høg topp så må ein oppoverbakke om ein vil eller ei:-)

Ha ein fin dag:-)

2 kommentarer
    1. God tur!
      Tenk så godt når du kommer opp, og enda bedre når du kommer hjem igjen og kan være stolt av deg selv.
      Jeg har og planer for dagen.
      Skal drikke kaffe, spise is og skravle med ei god venninne.
      Ikke like vanskelig å finne motivasjon for det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg