Ny dag og nye muligheiter:-)

At det skal vere så tungt å stå opp om morningen?
Det meste knirkar og hovudet banker
Gamla er B-menneske
Har ikkje alltid vore slik
Var omvendt då eg var ung og sprek
Men,ting forandrar seg og vi og
Vi skifter meiningar og forandrer smak
Heldigvis, kan ein vel sei
Er ikkje alt som passar seg å gå med heile livet, og det å halde på dei meiningane eg hadde når eg var ung og uten livserfaring hadde vel vorte vel einspora
Viktig å ha eigne meiningar om ting.Vi ser heldigvis ting frå ulike vinklar
Og det som er bra for nokon, kan ha andre konsekvensar for andre
Kva vi meiner om ting kan vere påvirka av mangt

Og viktig å godta at andre ikkje meiner det same som ein sjølv, uten at dei er idiotar for det

Volsomt som eg tenkjer så tidleg …Må drikke meir kaffi:-)
Mørkt ute,så kva ver det er det veit eg ikkje
Iallefall er det høst og temperaturen er deretter

Snart jul visst ein skal tru butikkane og handelsnæringa
Burde nok tenkje over julegaver tidleg i desse tider der prisane er til å grine av
men har eg? neidå…
Kjem litt seint i gang kvart år eg

God morgen Norge på Tv.Koseleg selskap på morgenkvisten
Nyheitene er mindre hyggelege
Er vorten tøffare tider og i Norge
Krigane ute i verda fortset .
Glad eg sit trygt enn så lenge

Ha ein fin mandag

3 kommentarer
    1. For et nydelig blomsterbilde! Vakre farger!
      Ja, det er blitt tøffere her i Norge også, men vi kan være glad vi bor i dette landet. ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg