Norge i bunn av lista

Vi er blandt dei dårlegaste på å godkjenne nye medisinar les eg på nett
Det som i Danmark tek rundt 150 dagar brukar vi nesten 550 på.
Har stor betydning når det gjeld medisin til til dømes kreftpasientar
No veit eg ikkje alle grunnane til det,og kan vere at vi har andre reglar
Men uansett syns eg det er litt for dårleg.
Her kan vi forbedre oss
Har så store konsikvensara

Kaffi og nyheiter her på morningen
Godt å kunne sove ut og roe ned
Seinvakt er medisin for meg:-)
Ute er godveret på ferie og skodde og regn har overtatt.
Må nok ut og lufte meg litt før jobb idag og,men det vert etter strake vegen:-)
Energien brukte eg opp igår:-)

Ha ein fin dag:-)

1 kommentar
    1. Hovedgrunnen til at beslutningsforum bruker lang tid på å godkjenne medikamenter er økonomi.
      Det er litt vanskelig å forklare kortfattet hvorfor og hvordan, men les boka Pillebefinnende

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg