Når sinnet vil på tur og kroppen streiker

Må innrømme at hadde planlagd og hadde lyst på Vardeheia.
Fjelltur freista,men er så tungpusten og trøtt at det har lite for seg.
Så no har gamla og Ingolf inntatt sofaen
Tatt coronatest,men vart ikkje positiv idag heller..
Har vore ute då..men alt går litt smått idag.
Kjem nye turdager.
Fått sosekjøt til middsg hos naboen.
Vekkskjemd.
Ser på bilda på facebook og tenkjer at det er vakkert på fjella i kommunen.
Ellers og.
Vår🌻
Men skal lytte til kroppen sine signal.
Tituren starter idag.
Ser at eg bør styrke kunnskapane om geografien i kommunen,for nokre av turane skjønner eg ikkje kor starter.
Ikkje veit eg kva som er øverste huset på Skor og kor det gamle skulehuset er ,ja det veit ikkje eg altso..
Sikkert ikkje aleine om det..
Her må eg finne meg los

Men sånn er det no eingang..
Her finn eg fram,men orket er det verre med

Sofasøndag

4 kommentarer
    1. Noen ganger må man bare ta det med ro. Kroppen sier fra når det trengs, heldigvis.😊Kos deg på sofaen under pleddet. Tur kan du gå en annen dag.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg