Mykje tragedier rundtom

Nyheitsbilde idag gjer meg berre trist
Mange sjebner rundt om ,og mange familietragedier
Kunne dei vore unngått?
Ikkje veit eg.Veit ikkje bakgrunnen
Men tragisk er det uansett

Sit og funderer over livet,mens eg ser på Godmorgennorge:-)
Fjerna kulen ver øyret iår.Litt stor.Forhåpentlegvis helt ufarleg,men fortsatt litt hovudverk
Sikkert bedøvelsen.Litt vanskeleg når eg er plastra og sydd med tjukk bandasje der brillene skal vere
No har eg funne nokre gamle slakke og har bogane omtrent rett opp:-)
Ser no i det minste.Må sitte iro,men heilt greit det

Snufsete vorten.Tid for det no
Ute har vinteren igjenn tatt tak, ilag med vinden.
Dei to er litt av eit team.Ingenting å sei på samarbeidsevna
Men syns igrunnen vinden har rydda nok og er lei kong vinter forlengst:-)
Ingolf er lei og seier han.Ikkje noko ute og herje ver:-)

Ta meg ein sofa og komme meg til hektene dag.
Skal komme kontrollør på vedovnen i ettermiddag,så kanskje eg skal ta ut oska mens eg hukser det
Må antageleg rydde litt og.Her ser det ut,eller ikkje.
Eg er ikkje den med mest ordensgen
Berre å smekke det inn på eit rom og late att døra:-)

Ha ein fin fredag:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg