Min fantastiske arbeidsplass

Kva hadde eg vore uten den og dei supre kollegaane mine
Frå stoveglaset ser vi ut på det vakre juletreet vårt.
Hogge og gitt av ein av kollegaane.

Her vert det baka og styra meg alt frå lefser til kanelboller.
Mange dugnadstimer og ferdige deiger som plutseleg dukker opp..
Vi har jo innkjøpsstopp..
Litt kan vi no få på kjøkkenet altso.,m
Men som idag..
Ferdig deig kom inn dørene med kollegaen
Serbiske vaniljekjeks..
Så gamle innarbeidde kunnskaper vert haldne ved like.

Smelta på tunga og var magiske..
Rett og slett kjempegode.

Må seiast at bakinga stort sett foregår når eg er fri ,forståeleg nok.
Eg er best i oppvasken.
Har avslutta med kakao og nydelig laks og eggerøre frå kjøkkenet.

Her har vi det berre supert.
God lørdagskveld

6 kommentarer

Siste innlegg