Lufta gjekk ut av ballongen

Blei plutseleg svimmel og sliten så her er nok rett plass resten av dagen.

Litt lett for å tru eg er ein smule friskere enn eg er..

Så no sa ryggen veldig stopp.

Men fornøgd eg.

Har ete fårikål til middag.

Hadde kål eg måtte bruke opp

Godt var det og,men ikkje for ofte.

 

Hatt runda mi over til nabokommunen.

Der blomstrer det så fint.

  • Fått hjelp til å plante gava..
  • Eg prøvde ikkje løfte den.
  • No har den fått plass i hagen.
  • Mulig den må få litt meir jord

No er det bok,sofa og tv resten av dagen

 

God fredagskveld🌻❤

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg