Litt fotball ser eg no:-)

Her er det fotballkamp i stova.
Litt sånn frostig og slakk.
Er nok berre litt trøtt.For å vere ærlig trur eg at eg sov i 10 minutt…..

Ikkje den store varmen akkuratt Ungaren mot Tyskland
Eg heier på dei siste

Har funne fram ein genser eg var begynnt å strikke på,men har ikkje det minste lyst å starte på armane
Kjenner eg vert sur berre med tanken.
Starta på ein enkel heklaløper…liksom så mykje enklare.
Har ikkje lyst til noko fortida.
Dvs eg har fått litt leselyst igjenn.
Den går og i bølgedaler.
Er liksom ute tid:-)Handarbeid gjer eg helst om høst og vinter.
Sommaren er så altfor kort.Er på denne årstida eg trivast best.Sånn før solsnu:-)
Nydelig tid der alt står i blomst og er grønt og fint
Snart jordbær i kassane mine:-)Dvs visst ikkje snigelen et dei før meg:-)
Eller fuglane
vi er fleire som er klar til innsats:-)
Litt kjekt å kunne gå å plukke i eigen hage.Har berre til å ete,men er det som er best:-)

Kanskje eg får poteter og visst eg har flaks:-)Iallefall kan eg håpe

Der skåra Ungaren..Det var som søren…
Her må eg intensivere heiinga:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg