Kva med felles interresser

Uff..Ingolf her..
Ein ting at eg har fått meg ein gammal sambuar..
Forsåvidt greit nok.
Men denne totale mangel på felles interesser den slit..

No er det no så populært å bruke naturen til trening.
Styrke for armer og bein..
Eg prøver meg på å ta ho med på fjellklatring.
Henge i tre..
Fortast mulig til topps..
Kva med jakt?
Ikkje søren..
Det meste ho ser ut til å klare er å løfte beina 10 cm..
Kva gjer du meg?

Men…sånn er livet..
Går jo så seint at noko må eg no fordrive tida med undervegs..

Hadde trengt litt oppstramming av musklane gamla og..
Det går i vidda, og det meste heng..
Men..høyrer det etter?

2 kommentarer
    1. Hehe…😊
      Bedagelig katt du har, men der er lov når man begynner å bli en eldre katt.
      Våre er så unge enda at de er ivrige etter å jakte. Inne sover de og spiser de, mdn hvis det regner eller er dårlig vær, holder de seg for det meste inne. Koselige bilder!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg