Koreis går det?Og kva tenkjer du på?

Desse spørsmåla dukker opp på nettet rett som det er.Idag og
Nett rette dagen å ville vite det på tenkjer eg.Eller er det strengt tatt nokon som vil vite det i det heile.?Det er eit anna spørsmål.
Men, sidan dei spør..Rett og slett ein dårleg dag.Iallefall no på morningen.
Stiv og støl og dundrande hovudverk,Synet på venstreauget er kraftig redusert etter endra behandling…
Sur og morgongretten og bør ikkje ha kontakt med folk på nokre timar:-)
Det er statusen:-)

Funne fram kaffikoppen og ser på godmorgen Norge:-)
Reven er ein snill fyr visstnok. Har ikkje tenkt å ha noko kontakt med rev. Ser dei av og til.Bur jo i naturen.
Mange dyr å sjå om ikkje så ofte.Dei fleste held seg jo unna oss menneske.
Heldigvis fysio idag.Det er nett det eg treng. Brukar ikkje direkte å vere smertefritt, men godt gjer det..etterpå.


Grå dag med vind og regn:-)
Treng ein innedag for å få unna litt rydding å kaste ut alle hybelkaninne som har flytta inn.
På høg tid eg tek meg sammen og får gjordt litt ..
Blir så mykje bedre etterpå.Passelig innedag.
Visst eg no klarer å få med meg panteflaskene på butikken,så er det toppen.Så veldig lett å gløyme å ta dei i bilen.
Har ein tandens til å samle seg opp.Er glad i farris og cola uten sukker..Burde nok heller drukke vatn frå springen.Sikkert spart ei formue.Men kan no i det minste få att litt pantepeng.

Litt må ein unne seg,tenkjer eg

No har eg fått sagt ein bitteliten del av det nettet lurte på:-)

Håper de får ein super fredag:-)Vert nok bra min og når ting går seg til:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg